top of page

BLOG

3 voordelen van een photobooth op je beursstand

Bijgewerkt op: 21 mei 2020

Wanneer je met je bedrijf op een beurs aanwezig bent, dan wil je natuurlijk opvallen met je bedrijf, product of dienst. Een green screen photobooth is ontzettend leuk om met (potentiële) klanten in contact te komen. We geven je drie redenen.


Veel enthousiasme bij een green screen photobooth van Meerskat op een beursstand.

1. VEEL ENTHOUSIASME OP JE BEURSSTAND


Op een beursstand waar veel enthousiasme heerst en een goede ‘vibe’ hangt, zijn mensen sneller geneigd om te stoppen. Een green screen photobooth helpt daarbij. Met achtergronden op maat van je bedrijf en gepaste accessoires is plezier gegarandeerd.


2. ONDERSCHEIDING VAN ANDERE BEDRIJVEN


Een green screen photobooth zorgt ervoor dat mensen je beursstand sneller zien én onthouden. Bovendien onderscheid je je op een originele manier van andere bedrijven. Je creëert op een laagdrempelige manier een ongedwongen en ontspannen sfeer waarin je makkelijker over je bedrijf, product of dienst kan vertellen. En naamkaartjes kan uitdelen.


Via de tablet van de green screen photobooth van Meerskat kunnen e-mailadressen worden verzameld.

3. VERZAMEL EMAIL-ADRESSEN


Bij een green screen photobooth worden de foto’s meteen uitgeprint. Als extra service kan je ook de foto’s digitaal aanbieden. Via een tablet kunnen potentiële klanten de foto naar zichzelf e-mailen. Op die manier verzamel je als bedrijf op een heel simpele manier e-mailadressen. Zo kan je na de beurs deze mensen nog informatie sturen over je bedrijf.


Een green screen photobooth van Meerskat zorgt voor veel enthousiasme op beursstanden.

Staat er binnenkort een beursdeelname op de kalender? Ben je op zoek naar entertainment? Bij Meerskat kunnen we je helpen met een green screen photobooth. Vraag via onze website een gratis offerte aan.

Kommentare


bottom of page